F.A.Q

Jesteś tutaj:Strona główna>F.A.Q
F.A.Q 2017-04-02T08:52:37+00:00

F.A.Q – czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.

Wystarczy kliknąć przycisk „Zgłoś naprawę”, wypełnić formularz oraz wysłać zgłoszenie. W ciągu kilku godzin skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów.
To my wysyłamy do Ciebie naszego kuriera. Ty musisz tylko przygotować przesyłkę i wręczyć ją kurierowi :)
Nie dłużej niż 14 dni roboczych, wliczając w to czas przesyłki. W niektórych przypadkach naprawa może trwać do 21 dni roboczych np. z powodu chwilowego braku części zamiennych, o czym oczywiście informujemy.
Przelewem bankowym lub za pobraniem (przy odbiorze).
Przesyłka kosztuje 34 zł brutto (w obie strony) w przypadku płatności przelewem. W przypadku płatności przy odbiorze – 38 zł brutto (w obie strony).
Nie. Rozliczenie następuje dopiero po potwierdzeniu przez nas wykonania usługi. Kurier jest z góry przez nas opłacony.
Tak. Okres gwarancyjny zależy od rodzaju wykonanej usługi.
Tak samo jak w przypadku naprawy. Wysyłamy kuriera po sprzęt, naprawiamy i odsyłamy. Jedynie należy w tym wypadku wypełnić formularz zgłoszenia reklamacji – Formularz zgłoszenia reklamacji.
Do 14 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach poinformujemy o przedłużeniu terminu.

Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami.

[0]
0.00 zł Zobacz

Formularz zamówienia

NazwaCena
Anuluj